ČASTÉ DOTAZY

 

 

ČASTO KLADENÉ DOTAZY

 

 

Jaký je původ nabízeného oblečení?

Veškeré zboží na e-shopu www.obleceni-prodeti.cz pochází výhradně z Anglie.

Secondhand textil dovážíme 1 – 2x měsíčně ve větším množství.

Postupně kontrolujeme kvalitu, fotíme a třídíme dle poptávaného sortimentu

Informace ohledně termínu vkladu je zveřejněná den předem na stránce skupiny FB

https://www.facebook.com/groups/oblecenianglie/

Veškeré oblečení bylo v země původu desinfikováno

 

Je možnost osobního odběru?

Pokud máte zájem o oblečení z našeho velkoobchodu a přejete si balík vyzvednout osobně, musí byt platba provedena předem na učet. Po obdržení částky se domluvíme na předáni zboží

Tento postup je pro osobní odběr podmínkou. Nemáme evidovanou provozovnu a skladové prostory pro veřejnost. Nepřijímáme hotovost. Danovy doklad bude vystaven elektronicky

 

Je možnost oblečení před nákupem prohlédnout?

Bohužel tato možnost není. Jedná se o online secondhand prodej. Dle zákona č.367/2000 ale můžete zakoupený balík bez udání důvodu vrátit. Platí 14 denní lhůta. Zboží odešlete na adresu zpět (vč.faktury) a platba bude Vám vracena na učet. Více info viz obchodní podmínky

 

Musím se před nákupem registrovat?

Registrace na e-shopu není podmínkou. Výhodou registrace je, že při dalším nákupu nemusíte znovu vyplňovat dodací a fakturační údaje. Někdy se stane, že o jeden balík má zájem více zákazníku. Registrovaný uživatel ukončí objednávku dříve

 

Měla jsem zboží v košíku, při ukončení objednávky systém hlásí, že už balík není skladem?

Bohužel v systému webareal není možnost jiného nastavení. Zboží se nachází v košíku a zároveň v nabídce na e-shopu. Stejný druh zboží může být v košíku u více zájemců. Oblečení je zakoupeno až po ukončení objednávky. Můžete odeslat objednávku a dál prohlédnout nabídku. Objednávky budou spojené. Emailem obdržíte celkový součet a podklady k platbě

 

Je možnost rezervace?

Ano. Můžete oblečení rezervovat max. na 7 dnů. Proveďte objednávku standartním způsobem a do poznámky uveďte zájem o rezervace

 

Je možnost balík na přání a na objednávku?

Nabízíme pouze zboží které je skladem. Můžete napsat poptávku na email admin@obleceni-prodeti.cz Dle naších možnosti pokusíme se Vám vyhovět. Tato objednávka není závazná ze strany e-shopu. Vyřízení může trvat i delší dobu

Příklad co umíme dodat – určitý druh oblečení, balík dětského oblečení dle velikosti a pohlaví, sezónní sortiment (tepláky, bundy, trika, legíny, overaly, šaty

Co neumíme nabídnout – balík pouze licenčního zboží (Disney, Gap, Adidas, Next), 2kg zboží, dámský balík na míru, obuv, bytový textil

 

Je možnost odebrat zboží na fakturu?

Zboží zasíláme pouze po přepsaní platby na učet nebo na dobírku. Platba formou "na faktury" se splatnosti 14dni není možná

 

Je možná sleva?

Průběžné na e-shopu jsou akce a slevy na vybrané zboží. Další slevy nenabízíme

 

Kdy můžu očekávat balík?

1-2dny od přepsání platby/objednávky na dobírku.

Pokud jste zvolily způsob dopravy dobírkou, balík bude odeslán  následující pracovní den. Doručení proběhne kurýrem DPD následující pracovní den po odeslání. Zboží vám bude doručeno přímo na adresu domu/firmu.

Při platbě předem na učet vyčkejte na email. Po obdržení platby ihned odesíláme.

Časy doručení můžete sledovat dle čísla zásilky na stránkach DPD

 

Potřebuji pro nákup v vašem velkoobchodu živnostenský list?

Není podmínkou. Na e-shopu může nakoupit i soukromá osoba

 

Jaká je kvalita nabízeného secondhand oblečení?

Definice jakostí

Outlet – Oblečení nové s visačkou.

Cream – Oblečení jako nové.

1 jakost – Oblečení nošené. Bez dírek a fleku. Může vykazovat drobnou, jednoduše odstranitelnou závadu.

Lis a žok – jakost v mixu 1-2. Zboží vykazující známky nošení, oblečení 2 jakostí max10% může obsahovat vady

 

Je možnost zkušebního balíku?

Ano. Můžeme Vám nabídnout vzorek oblečení v menším množství. (min.odběr 10kg)

 

Potřebují více informace ohledně zboží

Využijte prosím online Chat v pravém dolním rohu stránky nebo pište na admin@obleceni-prodeti.cz

 

Je to reálné foto nebo ilustrační?

Každé foto patří konkrétně k nabízenému balíku. Ilustrační foto pouze u lisu. Pořízené z naších rozebraných originálu

 

Můžu oblečení vybrat na kusy?

Tato možnost není. Nemáme nabídku kusového prodeje.

 

Kolik kusu je v lisu maškarní kostýmy?

Cca 300kusu

Mám zájem o menší balení

U některých balíku to jde u některých nejde. Třeba lisovaný originál není problém rozpůlit na 2x20kg (bez foto). Je možnost i menšího balení u rozfocených mixu. Bude to však trvat díl. A všeobecně u velkoobchodu platí čím vetší balení tím lepši cena za kg. Poptávky pište na admin@obleceni-prodeti.cz Budeme se snažit vyjít vstříc

Proč není nafocený celý balík

Více foto - více času, více výdejů za práce. Tím pádem i dražší cena zboží. Budeme se snažit poskytnou co nejvíce foto v rámci časových možností

 

Je možné zaslání na Slovensko?

Bohužel na Slovensko zboží nezasíláme

 

 Je možné spojit více objednávek do 1 zásilky?

Ano. 1 zásilka však max 20kg, (lis 40kg). Pokud máte objednaný lis a další zboží. Poštovné se bude účtovat zvlášť na lis a zvlášť na balík oblečení, který můžete doplnit do 20kg

 

Irena Růžičková

Email: admin@obleceni-prodeti.cz

Telefon: +420 608 946 755

Zjc4ZWNhO